Personal Touch Travel bestaat inmiddels ruim 10 jaar. In die 10 jaar heeft Personal Touch Travel het logo met de blauwe wereldbol gehad, zoals jullie deze ook regelmatig op mijn website, Facebookpagina en uiteraard in de bevestigingen en reispapieren tegen kwamen. Nu is het tijd voor iets anders!
Wij hebben op 22 september al een voorproefje gehad tijdens onze leveranciersdag en sinds deze week is het “out in the open”: de nieuwe huisstijl en het nieuwe logo van Personal Touch Travel!
Het nieuwe logo staat voor de verschillende reizen die je bij mij kunt boeken; van een stedentrip tot een prachtige natuurreis en van heerlijk relaxen op het strand tot een avontuurlijke reis. Dit komt terug in de icoontjes van het nieuwe logo. Dit alles in wereldse kleuren, want mijn klanten gaan de hele wereld over!
Uiteraard blijft mijn service hetzelfde. Ik vind het belangrijk dat ik jóuw ideale reis samenstel en niet de reis die de buren zo geweldig vonden. We kunnen het uiteraard als inspiratie gebruiken, maar het moet wel jóuw reis worden!
Dus: een nieuwe huisstijl en een nieuw logo, maar zeker geen nieuwe aanpak. Ik blijf mijn best doen om jouw verwachtingen te overtreffen en je te verrassen!
Ik ben heel benieuwd wat jullie van het nieuwe logo en de nieuwe huisstijl vinden. Laten jullie het me weten in een reactie?
0 reacties